Termékek
-
- LEISURE, Motorkerékpárok
Alp 200 – Euro 5
- 2 381 200Ft
- Az Alp 4.0 kistestvére Euro 5-ös változatban érkezik a piacra. A kis Alp 200 egy igazi Béta must-have. Minden specifikációja változatlan, ami azt jelenti, hogy továbbra is rendkívül könnyű és könnyen vezethető , amelyek az évek során biztosították sikerét az off-road szegmensben . Ideális megoldás hegymászáshoz , képes megmászni a legnehezebb alpesi pályákat , ahol még a legnagyobb és legerősebb Enduro kerékpárok is megküzdenek, de a kerékpár ugyanúgy otthon van fehér utakon vagy a napi városi…
- Opciók választása
-
- Motorkerékpárok, UTCAI
Alp 4.0
- 2 680 000Ft
- TECH_DATA_2024_ EN
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, UTCAI
Alp X
- 2 680 000Ft
- TECH_DATA_2024_ EN
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
Evo 125 – MY24
- 3 055 200Ft
- A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
EVO 125 2T Factory – MY24
- 3 460 000Ft
- Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
Evo 250 – MY24
- 3 300 800Ft
- A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
EVO 250 2T Factory – MY24
- 3 520 000Ft
- Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
Evo 300 / EVO 300 SS – MY24
- 3 440 000Ft
- A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
EVO 300 2T Factory – MY24
- 3 660 000Ft
- Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
Evo 300 4T – MY24
- 3 905 600Ft
- A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
Evo 300 4T Factory – MY24
- 4 220 000Ft
- Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
Evo 80 Junior MY24
- 1 889 600Ft
- A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
- Kosárba teszem
-
- Motorkerékpárok, TRIAL
Evo 80 Senior MY24
- 1 952 800Ft
- A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
- Kosárba teszem
-
- MINIBIKES, Motorkerékpárok
Minicross Electric – 12″ Li-Ion
- 988 800Ft
- A Beta bemutatja a Minicross-E második generációját , a kis elektromos motorkerékpárt, amelyet a holnap versenyzőinek terveztek. A két kereket szerető gyermekek számára készült, ez a legjobb moped, amely ésszerű fokozatossággal közelebb kerülhet az off-road világhoz. A második generációba egy új, 36 V-os 13 AH Li-Ion (amperórás) akkumulátor került , amely 45 percig állandó energiát bocsát ki. Az új lítium akkumulátor a többi műszaki beállítással együtt 5 kilóval csökkentette a kerékpár…
- Kosárba teszem
-
- MINIBIKES, Motorkerékpárok
Minitrial Electric – 16″
- 963 600Ft
- Most elérhető, az első ifjúsági elektromos triálkerékpár, amelyet a terepmotorkerékpárok vezető gyártója tervezett és gyártott. A megfelelő vezetési pozíció, súly, fékezés, gázszabályozás és felfüggesztés nagyon fontos a fiatal versenyző számára. Az új Beta Minitrial-E úgy lett megtervezve, hogy magabiztossá tegye az új versenyzőt az új próbalovaglás során.
- Kosárba teszem
-
- MINIBIKES, Motorkerékpárok
Minitrial Electric – 20″
- 976 400Ft
- Most elérhető, az első ifjúsági elektromos triálkerékpár, amelyet a terepmotorkerékpárok vezető gyártója tervezett és gyártott. A megfelelő vezetési pozíció, súly, fékezés, gázszabályozás és felfüggesztés nagyon fontos a fiatal versenyző számára. Az új Beta Minitrial-E úgy lett megtervezve, hogy magabiztossá tegye az új versenyzőt az új próbalovaglás során.
- Kosárba teszem
-
- MINIBIKES, Motorkerékpárok
Minitrial Electric XL – 20″
- 1 606 400Ft
- Most elérhető, az első ifjúsági elektromos triálkerékpár, amelyet a terepmotorkerékpárok vezető gyártója tervezett és gyártott. A megfelelő vezetési pozíció, súly, fékezés, gázszabályozás és felfüggesztés nagyon fontos a fiatal versenyző számára. Az új Beta Minitrial-E úgy lett megtervezve, hogy magabiztossá tegye az új versenyzőt az új próbalovaglás során.
- Kosárba teszem
-
- ENDURO, Motorkerékpárok
RR 125 2T – MY24
- 3 559 200Ft
- Az 1990-es évek híres dalát idézve semmi sem foglalja jobban össze a Beta család legújabb tagját, mint az „egyszerűen a legjobb, jobb, mint az összes többi…” szavak. Miközben a világ újra felfedezi az alapvető funkcionalitás értékeit, a Betamotor továbbra is lenyűgöző motorsport-győzelmek hullámát lovagolja meg, és a 2022-es Enduro Világbajnokságon ismét hivatalban lévő bajnokként indult. Ebben a kontextusban mutatja be a Rignano…
- Kosárba teszem
-
- ENDURO, Motorkerékpárok
RR 125 2T RACING – MY 24
- 3 965 600Ft
- Megérkezett az ősz, és szokás szerint a Betamotor bemutatja az új RR Racing My 2023-at , hogy megmelengesse az Enduro rajongók szívét! A Beta hagyományoknak megfelelően az RR Racing kerékpárok választéka mindent tartalmaz, ami ahhoz szükséges, hogy a toszkán márka Enduro modelljeit a legkeményebb körülmények között és a legversenyképesebb versenyeken való versenyzésre kész gépekké alakítsák. A 2- és 4-ütemű Racing My 2023 modellek fő…
- Kosárba teszem
-
- LEISURE, Motorkerékpárok
RR 125 4T Enduro R
- 2 387 200Ft
- Tiszta versenystílus és maximális szórakozás! Ez a szelleme az új RR 125 4T R-nek , az RR motorkerékpárok új generációjának, amely mindig valódi érzelmeket kelt . Sok műszaki és esztétikai frissítés jellemzi az RR 125 4T R 2024-et , amely a kategória igazi Béta csúcsa. Az új, 125 köbcentiméteres, négyütemű befecskendezős motor megújult alvázzal, új vázgeometriákkal és felfüggesztésekkel nagyszerű kezelhetőséget és reakciókészséget biztosít, mindig maximalizálva a vezetési élményt. Erős családi érzés…
- Kosárba teszem
-
- ENDURO, Motorkerékpárok
RR 200 2T – MY24
- 3 653 600Ft
- Az 1990-es évek híres dalát idézve semmi sem foglalja jobban össze a Beta család legújabb tagját, mint az „egyszerűen a legjobb, jobb, mint az összes többi…” szavak. Miközben a világ újra felfedezi az alapvető funkcionalitás értékeit, a Betamotor továbbra is lenyűgöző motorsport-győzelmek hullámát lovagolja meg, és a 2022-es Enduro Világbajnokságon ismét hivatalban lévő bajnokként indult. Ebben a kontextusban mutatja be a Rignano…
- Kosárba teszem
-
- ENDURO, Motorkerékpárok
RR 200 2T RACING – MY24
- 4 060 000Ft
- Megérkezett az ősz, és szokás szerint a Betamotor bemutatja az új RR Racing My 2023-at , hogy megmelengesse az Enduro rajongók szívét! A Beta hagyományoknak megfelelően az RR Racing kerékpárok választéka mindent tartalmaz, ami ahhoz szükséges, hogy a toszkán márka Enduro modelljeit a legkeményebb körülmények között és a legversenyképesebb versenyeken való versenyzésre kész gépekké alakítsák. A 2- és 4-ütemű Racing My 2023-as modellek…
- Kosárba teszem
-
- ENDURO, Motorkerékpárok
RR 250 2T – MY24
- 3 748 000Ft
- Az 1990-es évek híres dalát idézve semmi sem foglalja jobban össze a Beta család legújabb tagját, mint az „egyszerűen a legjobb, jobb, mint az összes többi…” szavak. Miközben a világ újra felfedezi az alapvető funkcionalitás értékeit, a Betamotor továbbra is lenyűgöző motorsport-győzelmek hullámát lovagolja meg, és a 2022-es Enduro Világbajnokságon ismét hivatalban lévő bajnokként indult. Ebben a kontextusban mutatja be a…
- Kosárba teszem
-
- ENDURO, Motorkerékpárok
RR 250 2T RACING – MY24
- 4 154 400Ft
- Megérkezett az ősz, és szokás szerint a Betamotor bemutatja az új RR Racing My 2023-at , hogy megmelengesse az Enduro rajongók szívét! A Beta hagyományoknak megfelelően az RR Racing kerékpárok választéka mindent tartalmaz, ami ahhoz szükséges, hogy a toszkán márka Enduro modelljeit a legkeményebb körülmények között és a legversenyképesebb versenyeken való versenyzésre kész gépekké alakítsák. A 2- és 4-ütemű Racing My 2023 modellek fő…
- Kosárba teszem