Az Alp 4.0 kistestvére Euro 5-ös változatban érkezik a piacra. A kis Alp 200 egy igazi Béta must-have. Minden specifikációja változatlan, ami azt jelenti, hogy továbbra is rendkívül könnyű és könnyen vezethető , amelyek az évek során biztosították sikerét az off-road szegmensben . Ideális megoldás hegymászáshoz , képes megmászni a legnehezebb alpesi pályákat , ahol még a legnagyobb és legerősebb Enduro kerékpárok is megküzdenek, de a kerékpár ugyanúgy otthon van fehér utakon vagy a napi városi…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2023-at . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Megérkeztek a 2024-es EVO Factory modellek! Ezeket a prémium modelleket a legjobb alkatrészekből gyártják a Beta olaszországi gyárában, és a próba EVOlution következő szintjét képviselik . Az EVO Factory modellek ugyanazt az alapplatformot használnak, mint a normál EVO-k, valamint egy sor frissítést mind a váz, mind a motor oldalán, így a versenyzők számára semmihez sem hasonlítható versenymodell érhető el, és készen áll…
A Beta bemutatja az új EVO MY 2024-et . A TR, ZERO, TECHNO, REV és újabban az EVO modellekkel a Beta 1979 óta mércéül szolgált a triálok világában, amikor is bemutatta TR 50-ét a milánói motorkiállításon. Negyven év evolúció után, nagyszerű versenyzők történelmével és a legmagasabb Trials bajnoki osztályok győzelmével, nem is beszélve a felhasználók elégedettségéről, akik nem profi minőségben közlekednek világszerte, megszületett…
Az 1990-es évek híres dalát idézve semmi sem foglalja jobban össze a Beta család legújabb tagját, mint az „egyszerűen a legjobb, jobb, mint az összes többi…” szavak. Miközben a világ újra felfedezi az alapvető funkcionalitás értékeit, a Betamotor továbbra is lenyűgöző motorsport-győzelmek hullámát lovagolja meg, és a 2022-es Enduro Világbajnokságon ismét hivatalban lévő bajnokként indult. Ebben a kontextusban mutatja be a…
Megérkezett az ősz, és szokás szerint a Betamotor bemutatja az új RR Racing My 2023-at , hogy megmelengesse az Enduro rajongók szívét! A Beta hagyományoknak megfelelően az RR Racing kerékpárok választéka mindent tartalmaz, ami ahhoz szükséges, hogy a toszkán márka Enduro modelljeit a legkeményebb körülmények között és a legversenyképesebb versenyeken való versenyzésre kész gépekké alakítsák. A 2- és 4-ütemű Racing My 2023 modellek fő…
Az 1990-es évek híres dalát idézve semmi sem foglalja jobban össze a Beta család legújabb tagját, mint az „egyszerűen a legjobb, jobb, mint az összes többi…” szavak. Miközben a világ újra felfedezi az alapvető funkcionalitás értékeit, a Betamotor továbbra is lenyűgöző motorsport-győzelmek hullámát lovagolja meg, és a 2022-es Enduro Világbajnokságon ismét hivatalban lévő bajnokként indult. Ebben a kontextusban mutatja be a Rignano…