RR 390 4T RACING EFI – MY24

Megérkezett az ősz, és szokás szerint a Betamotor bemutatja az új RR Racing My 2023-at , hogy megmelengesse az Enduro rajongók szívét! A Beta hagyományoknak megfelelően az RR Racing kerékpárok választéka mindent tartalmaz, ami ahhoz szükséges, hogy a toszkán márka Enduro modelljeit a legkeményebb körülmények között és a legversenyképesebb versenyeken való versenyzésre kész gépekké alakítsák.

A 2- és 4-ütemű Racing My 2023 modellek fő újdonsága a Kayaba (KYB) hátsó lengéscsillapító bevezetése, amelyet kifejezetten a japán felfüggesztési szakértők készítettek a Betamotor Enduro motorjaihoz
. A legjobb anyagokból és a Beta mérnökeivel közösen végzett legmodernebb kutatásból származik, ami jelentős evolúciós lépést tesz lehetővé a kerékpár felfüggesztésében. A Racing modellsorozatot új Racing grafika zárja, kiemelve az RR-en néhány hónapja bemutatott új hűtőburkolatok letisztult formáját, valamint számos különböző alkatrészt, például a kézvédőket.

Bővebb termékleírás

A Beta Enduro termékcsalád legsportosabb változatának versenyzői törzskönyve több szempontból is megmutatkozik az RR Racing My 202 4-ban:


Verseny alkatrészek

  • Gyorskioldású első tengely : azonnal felismerhető a vörös eloxált ötvözet kioldókarról, a tengely kulcsfontosságú, hogy értékes másodperceket takarítson meg egy versenyen, amikor abroncsot kell cserélni.
  • Megerősített kézvédők : A Betamotor által házon belül tervezett és gyártott új kézvédők kétkomponensű, piros és kék színű anyagformát tartalmaznak, amely nemcsak versenyszerű megjelenést kölcsönöz a kerékpárnak, hanem különösen strapabíróvá is teszi őket még a legdurvább körülmények között is. off-road használat.
  • Metzeler abroncsok : a Racing sorozat motorjai ugyanazokkal a gumikkal vannak felszerelve, amelyeket az EnduroGp bajnokság hivatalos csapatversenyzői használnak. Csúcskategóriás termékek bajnoki szintű tapadási szinttel!
  • Ergal ötvözetből készült lábtartók : a maximális irányítás és a kerékpárral való érintkezés elkerülése érdekében az RR Racing modellek fekete ergal lábtartókkal vannak felszerelve acélcsapokkal, amelyek nagy érintkezési felülettel rendelkeznek.
  • Hátsó lánckerék eloxált alumínium maggal és acél fogakkal a ZF Sprockets-től : csúcsminőségű teljesítmény, könnyedség és szilárdság – tökéletes keveréke minden olyan tulajdonságnak, amellyel minden versenyalkatrésznek rendelkeznie kell.
  • Dedikált kék versenyülés : csúszásgátló huzat és beépített tok, amely páratlan fogást, kényelmet és praktikusságot kínál.
  • Eloxált fekete váltókar és hátsó fékpedál.
  • Sebességváltó olajbetöltő sapka, motorolaj betöltő sapka és olajszűrő sapka eloxált vörös alumínium.
  • Láncfeszítők piros ergal ötvözetből.
  • Új Racing grafika és piros és kék kerékmatricák.

Felfüggesztés

  • 48 mm-es Kayaba AOS zárt patronos villa : a felfüggesztés elején a My 2023 megtartja a KYB zárt patronos villát. Ezt a terméket a Beta és a Kayaba együttműködése során folyamatosan csiszolták, így formálva egy rendkívül speciális alkatrészt, amely nemcsak maximalizálja az RR Racing kerékpárok teljesítményét, hanem még elérhetőbbé is teszi ezt a teljesítményt. Az eloxált belső részek és az anyagokhoz alkalmazott új kezelések minimalizálják a csúszási súrlódást, míg az állítható kompresszió és visszapattanó csillapítás lehetővé teszi, hogy minden versenyző megtalálja a beállítás tökéletes testreszabását. A Betamotor mérnökei újrakalibrálták a beállítást, hogy a villa optimálisan működjön együtt az új hátsó lengéscsillapítóval.
  • Kayaba C46 RCU Mono: A fő változás az RR Racing modellek felfüggesztését illetően a Kayaba hátsó lengéscsillapító első használata, amelyet kifejezetten a Beta 2 és 4 ütemű RR Racing modelljeihez terveztek és gyártottak. Az új lengéscsillapító hidraulikus beállítása teljesen személyre szabható a külső kompresszió (nagy és alacsony sebesség) és a visszapattanás beállításával. A Kayaba mérnökeinek és a Betamotor rignano sull’arnói K+F részlegének közös kutatása egy olyan lengéscsillapító kifejlesztéséhez vezetett, amely minden használati körülmény között különösen hatékonyan javítja a jármű dinamikus jellemzőit. A KYB lengéscsillapítók aranystandardnak számítanak a versenysportban, tekintettel a terep egyenetlenségének elnyelő képességére, a járműre átadott vonóerő szintjére és a teljesítmény egyenletességére még különösen erős igénybevétel esetén is. ahol a felfüggesztés csillapító tevékenysége által generált magas hőmérsékletek hajlamosak az alkatrész teljesítményének ingadozására. Ezért javult a kerékpárok beállítása, mind a versenyhasználatban (amelyre a beállítás vonatkozik), mind az amatőrebb használatban, ahol általánosságban nőtt a menetkényelem.

Kipörgésgátló – 4Str Range

Annak érdekében, hogy modelljei, és különösen a nagyobb lökettérfogatú kerékpárjai teljesítménye minden helyzetben még könnyebben elérhető legyen a versenyző számára, a felhasználó által választható elektronikus motorkezelési térképek mellett az RR Racing kipörgésgátló funkcióval is rendelkezik . A kipörgésgátló funkció bármikor bekapcsolható a kormánycső és az üzemanyagtartály közötti kezelőpanel szokásos gombjáról. Mivel mind a TC funkció, mind a motortérkép kiválasztása funkció erről a panelről vezérelhető, két vezérlőgombbal és két külön jelző LED-del rendelkezik a két funkcióhoz.

Elérhetőség: október.

4 500 800Ft

Kategóriák ,