GYIK

Mielőtt új jegyet küldene, kérjük, olvassa el az alábbi GYIK-et.
Válassza ki az Önt érdeklő témát:

ÉRTÉKESÍTÉSI INFORMÁCIÓK

Kaphatok modellprospektust?

Modellprospektusokat és egyéb információs anyagokat hivatalos viszonteladóinktól szerezhet be. Alternatív megoldásként töltse le őket a webhely Letöltés részéből 

Kaphatok további információt egy motorkerékpárról?

Termékpalettánkkal kapcsolatos teljes körű információ megtalálható weboldalunkon. Telefonos/e-mail munkatársunk csak a weboldalunkon közölt információkkal tud szolgálni.

Hogyan tudhatom meg egy modell megjelenési dátumát?

Az összes jelenleg eladó modell megtalálható weboldalunkon. Ha egy modell még nincs az oldalon, az azt jelenti, hogy még nem vásárolható meg.

Rendelhetek közvetlenül alkatrészeket és tartozékokat?

A pótalkatrészeket és tartozékokat hivatalos viszonteladóinktól kell megrendelni.

Hogyan kaphatok előzetes tájékoztatást az új modellekről és tartozékokról?

Az új termékek bejelentése a honlapon, a Hírek és a Motorkerékpárok rovatban történik. Nincs más mód az előzetes információszerzésre.

Megtudhatom, hogy egy modell elérhető-e egy adott márkakereskedésben egy bizonyos területen?

Ahhoz, hogy megtudja, hogy egy adott márkakereskedés elérhető-e, közvetlenül a kérdéses márkakereskedéshez kell fordulnia, mivel csak ők tudnak tájékoztatni az aktuális raktárkészletről.

Hogyan találhatom meg a körzetemben működő hivatalos kereskedők listáját?

A legközelebbi kereskedőt megtalálhatja a weboldal Kereskedők részében

Elvesztettem a használati és karbantartási kézikönyvemet, mit tehetek?

A használati és karbantartási kézikönyvek letölthetők a Letöltések menüpontból. A vintage modellek kézikönyvei nem állnak rendelkezésre.

Szeretném a motorkerékpárom műhelykönyvét, mit tehetek?

A műhelykézikönyvek a műszaki dokumentáció részét képezik, amelyet nem adnak át a végső vásárlónak, mivel kizárólag a hivatalos Béta-kereskedők használhatják. Így nem lehet másolatot készíteni.

Hogyan találhatok tartozékokat Beta motorkerékpáromhoz/robogómhoz?

Egyszerűen böngéssze át a Tartozékok részt (http://betamotor.com/en/accessories/) a legördülő menük segítségével, hogy azonosítsa az Önt érdeklő típust és modellt/évet.

Érdeklődni szeretnék a motorkerékpárom tartozékának áráról, mit tehetek?

Kérjük, forduljon egy hivatalos béta kereskedőhöz, aki részletesen meg tudja adni az árakat és az összeszerelési költségeket.

Van adószámom, megvásárolhatom a modelljeit, alkatrészeit vagy tartozékait közvetlenül a gyárból?

A kínálatunkban szereplő modellek, a pótalkatrészekhez és tartozékokhoz hasonlóan csak hivatalos márkakereskedőktől vásárolhatók meg.

Kaphatok árajánlatot a használt Bétámra?

A béta nem ad árajánlatot a használt piacra. Javasoljuk, hogy forduljon a szaksajtóhoz (nyomtatott vagy on-line), ahol árajánlatot talál használt járművére.

Hogyan tudhatom meg járművem színkódját?

Motorkerékpárja műanyag részeinek színkódját nem áll módunkban megadni. Az ilyen kódokat azonban könnyen azonosíthatja egy jó karosszéria-szerelő, aki rendelkezik a megfelelő szerszámokkal.

Elvesztettem a motorom kulcsát, küldhetnél egy másolatot?

Meg kell rendelnie egy komplett új zár/kulcskészletet egy hivatalos viszonteladótól, hogy kicserélje az elveszett zárat.

TECHNIKAI TÁMOGATÁS

Műszaki problémám van a kerékpáromon, hogyan tudom megoldani?

Vizuális értékeléshez és műszaki elemzéshez forduljon egy hivatalos Béta-kereskedőhöz.

Magam végezem a motorkerékpárom karbantartását, hívhatok vagy írhatok az Ügyfélszolgálatnak további információért?

Mivel járműveink speciálisak, azt javasoljuk, hogy minden önállóan végzett karbantartást korlátozzon a használati és karbantartási kézikönyvben leírtakra. Javasoljuk, hogy minden olyan dologgal kapcsolatban, amely nem szerepel a használati és karbantartási kézikönyvben, forduljon egy hivatalos Béta-kereskedőhöz.

A motorkerékpárom leállt. Tudna segíteni és megmondani, mit tegyek?

Ha kerékpárjának műszaki problémája van, a legközelebbi márkakereskedőhöz irányíthatjuk. Nyilvánvaló okokból távolról nem tudunk műszaki tanácsot adni. Anélkül, hogy műszaki vagy szemrevételezéssel ellenőriznénk közvetlenül a kerékpárt, nem tudjuk azonosítani a problémát. Elengedhetetlen, hogy felkeressen egy hivatalos Béta-kereskedőt, aki felveszi a kapcsolatot műszaki tanácsadóinkkal a probléma megoldása érdekében.

Módosíthatom a motorkerékpáromat és kaphatok új homologizációt a gyártótól?

A Betamotor nem ad ki engedélyt a módosításon átesett motorkerékpárok vagy robogók homologizálására (típusjóváhagyására). Nem vállalunk felelősséget olyan módosításokért, amelyeket nem maga a Betamotor hajtott végre.

VINTAGE ÉS TÖRTÉNELMI JÁRMŰVEK

Felújítok egy járművet, és a lehető legtöbb információra van szükségem. Mit tehetek?

Írjon a info@betahungary.hu címre a birtokában lévő adatokkal (beleértve a fényképeket is, ha vannak), és adja meg a szükséges információkat. Nem mindig lehetséges minden járműre vonatkozóan pontos információkat, műszaki adatokat vagy fényképes dokumentumokat megadni, de a birtokunkban lévő információk másolatát biztosítjuk, ha rendelkezésre állnak.

Van egy vintage Beta motorom, rendelhetek alkatrészeket?

Sajnos a vintage modellekhez már nem kaphatók alkatrészek. Ezért azt tanácsoljuk, hogy tekintse meg a veterán járművekkel foglalkozó bemutatókat/piacokat. Az általános internetes keresés kiemeli a veterán kerékpároknak szentelt eseményeket és piacokat.

GYÁRLÁTOGATÁS

Meglátogathatom a Betamotor gyárat?

A Betamotor gyár látogatása jelenleg nem lehetséges.

TÁMOGATÁS

Ha nem talált kielégítő választ a GYIK-ben,
segítséget kaphat, ha ír nekünk az alábbi űrlap segítségével: